sobota, 8 października 2016

Poznaj mnie!

Cześć, wchodzisz na tego bloga i zastanawiasz się... "Czyżby to kolejny blog o wszystkim i o niczym?"
Dam Ci prostą odpowiedź "NIE". Blog ten jest prowadzony przez 16 letnią dziewczynę, która ma wiele marzeń i chce się rozwijać. Tak, to ja Kamila. Nie lubię mówić o sobie wiele, dlatego myślę że na razie mój wiek, imię oraz zdjęcie są wystarczające.



Na blogu, chcę spróbować wszystkiego od fotografii, po promowanie produktów i tego typu rzeczy.
  Oczywiście zdaję sobie sprawę że nie każdemu czytelnikowi przypadnie rodzaj mojego pisania lub to o czym będę pisać. Mam jednak nadzieję, że Ty będziesz miło zaskoczona*. Jak każdy blogger/ bloggerka mam prośbę o komentowanie, ale jeśli nie masz w naturze komentować wszystkiego to rozumiem.




Mam nadzieję że zostaniesz na tym blogu dość długo i będziesz często zaglądała.

*Piszę w rodzaju żeńskim, ponieważ zdaję sobie sprawę że większość czytelników blogów to kobiety. 
Jeśli kogoś tym uraziłam przepraszam.               

1 komentarz:

created by STRONG-POWER.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.