niedziela, 30 października 2016

Pomysły na jesienne wieczory!

Cześć! Masz ostatnio chęć siedzieć w domu i nic nie robić, bo na dworze wieje chłodem? Ja też, ale nie lubię nudy, dlatego mam kilka pomysłów na wieczór pełen wrażeń, przy ciepłej herbacie. Zapraszam!




I. malowanie paznokci.



Czy może być coś lepszego od wynajdowania w sieci inspiracji i próbowanie robienia własnych motywów na paznokciach? Wiele z Nas cierpi na nudę w tym sezonie, dlaczego też nie wymyślić czegoś nowego? Jadąc komunikacją miejską, w pracy, w szkole możemy pochwalić się pięknymi wzorkami na paznokciach. Ja osobiście jadąc metrem, jak zobaczę u jakiejś kobiety paznokcie, które swoim pięknem przykuwają uwagę mam ochotę zrobić lepsze i ładniejsze, albo podobne. Po co iść do kosmetyczki? Czasami warto samemu coś zrobić. A wieczorem mamy świetną okazję na próbowanie czegoś nowego. Halloween kojarzy Nam się z dyniami i pajęczynami, czemu by tego nie zrobić na paznokciach we własnej inwencji twórczej?



 

II. Oglądanie filmów


    W tej kwestii, nie chodzi mi o samo oglądanie tak bez celu. Wiele filmów ma przesłania, które mogą wiele zmienić w naszym życiu. Ja wprost uwielbiam usiąść w kocyku z ciepłą herbatką i oglądać filmy. Zawsze po nich mam taką chwilę refleksji, myślę wtedy co mogłabym zrobić ze swoim życiem. Takie filmy są bardzo poruszające i uwielbiam je oglądać. Bardzo polecam filmy o swoich pasjach, albo ogólnie o pasjach. Na przykład są filmy o koniach, różne historie koni i właścicieli. Ja osobiście polecam: "Niedzielny koń" , "Mój przyjaciel Hachiko" , "Wicher" i wiele podobnych.
Film pt. "Mój przyjaciel Hachiko" jest filmem opartym na faktach, historia o psie, który do końca czekał na dworcu na swojego pana.

III. Nauka czegoś nowego.


Czas jesieni może być czasem eksperymentów i rozwijaniem się dalej. Jest coś czego zawsze chciałaś się nauczyć? Język? Robótki ręczne? Rysunki? Joga? Czemu nie? Czy to nie jest odpowiedni moment? Popołudnia i wieczory przy nauce czegoś o czym zawsze się marzyło to świetny pomysł na spędzanie czasu. Ja osobiście teraz projektuję ubrania. Może nie jest to coś super, ale z jak zobaczyłam swoje stare rysunki to widzę różnicę jak z biegiem lat może się zmienić. 

To jest super pomysł na zajęcie czasu!

IV. Sport


Czemu by nie? Trening na sali, grupa osób. Pozytywne spędzanie czasu, nie dość że dbamy o formę, to możemy poznać super ludzi. Osobiście chodzę na treningi siatkówki i jestem zadowolona z tego co robię, bo uwielbiam ten sport, a skoro mogę robić to za darmo to czemu nie? Polecam! Nie ważne czy to będzie fitness, siatkówka, pływanie zawsze coś, a o formę trzeba dbać.



To by było na tyle, mam nadzieję że trochę pomogłam. Jeśli tak to zapraszam do obserwowania! 
Dawajcie linki do swoich blogów, chętnie odwiedzę.



11 komentarzy:

  1. W moim przypadku pomysły na jesiennie wieczory zależą w pełni od humoru mojego 3 miesięcznego synka :D Aczkolwiek czasami w wolnej chwili, uda nam się obejrzeć jakiś film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sport - najlepszy pomysł jak dla mnie :D Fajny post, pozdrawiam :3

    www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły chyba dzisiaj skorzystam z opcji filmików :)

    Bardzo spodobał mi się twój blog, więc obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie wieczory spędzam wracając godzinę autobusem do domu z treningu i w książkach i szczerze? Nie narzekam! Kocham taki tryb życia - produktywny! :)
    ♥ Zapraszam do mnie --> KLIK , mam nadzieje, że najnowszy post się spodoba!
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dzisiaj obejrzę sobie jakiś dobry film. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jesienią zawsze oglądam seriale :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. NICE blog
    follow for follow ???
    https://imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. takie proste sposoby, a jednak wiele osób nie korzysta... a szkoda. Osobiście uwielabiam wszystkie pomysły, które wymieniłaś :D
    powodzenia w dalszym blogowaniu,
    http://xlifestylebynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeci pomysł świetny :) Pierwszego raczej nie użyję, nie lubię się malować.
    Zapraszam :)
    http://zankathewindwitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

created by STRONG-POWER.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.