sobota, 3 grudnia 2016

Ulubieńcy listopada i podsumowanie!


Cześć! Podpatrzyłam gdzieś w internecie post typu ulubieńcy miesiąca. Bardzo ciekawa sprawa, dlatego też uznałam, że sama mogę robić to samo, bo zapewne nie będzie to takie samo jak u innych.
   Moim pomysłem na takie serie postów będzie np. po 1 rzeczy z jednej kategorii. 



Moje kategorie to:
- Kosmetyk miesiąca
-Film miesiąca
-Książka miesiąca
-Jedzenie miesiąca
-Ubranie miesiąca

                  Myślę, że na początek tyle starczy, nie chcę przecież Cię zanudzić hihi <3




1. kosmetyk Listopada
Pierwszym kosmetykiem będzie mascara od marki Gosh. Jest Booska, daje cudowny efekt wydłużonych i rozdzielonych rzęs.
Nazwa: Catchy Eyes
Marka: Gosh
Cena: ok.25 zł

  


 2. Film listopada
        Jestem osobą, która lubi łzawe historie, romantyczne lub prawdziwe oparte na faktach. W tym miesiącu najbardziej spodobał mi się i podbił moje serce film oparty na faktach pt. "Mój przyjaciel Hachiko". Wiele osób go zna, film o psie rasy Akita, który wiernie czeka na stacji na swojego pana. Nie chcę spojlerować osobom, które mogły go nie widzieć. Osobiście przyznam, że przepłakałam końcówkę filmu, ale jestem z tego trochę dumna. Zauważam ból, cierpienie, mam w sobie współczucie. Wiem że pisałam o tym filmie w poście o pomysłach, ale po prostu musiałam go tu umieścić.

  3. Książka listopada

       Co do książek to lubię czytać fantasy, powieści, opowiadania lub oparte na faktach.  Książką, albo raczej serią książek w listopadzie jest 7 tomowa historia o Septimusie Heapie. Poniżej zamieszczam opis z Wikipedii
TOM 1 
Septimus Heap – opowieść Angie Sage składająca się z siedmiu tomów. Jest to cykl książek o Septimusie Heapie, siódmym synu siódmego syna, obdarzonym nadzwyczaj magicznymi zdolnościami. Fabuła opowiada o dwójce dzieci, które zostały podmienione zaraz po urodzeniu. Przeznaczeniem chłopca jest zostać potężnym czarodziejem, a dziewczynki – królową.   Czytam aktualnie 3 tom i jestem zachwycona. 


4. Jedzenie listopada 
Listopad to chłodny miesiąc, gdzie trzeba już dbać o siebie pod względem zdrowia. Ciepło jest bardzo ważne, mnie najbardziej ocieplał kisiel. Tak wiem, może to nie jedzenie , ale napełnia żołądek. Nie drogie, a bardzo smaczne, szczególnie te z kawałkami owoców. Mniaaam!



 5. Ubranie listopada







Kto nie lubi ciepłych i przytulnych rzeczy, ja uwielbiam. Ostatnio dostałam prezent od cioci, którym był szalo-kocyk. Zawsze mi się taki marzył i dostałam go. Baardzo ociepla moją szyję i gardło. Pomaga w chorobie, kiedy marznę itd. Polecam kupić sobie coś takiego szczególnie że nie jest drogie, bo można kupić nawet za 30 zł. 

Czas na posumowanie całego miesiąca. 
Listopad był czasem zmian w moim życiu. Poznałam chłopaka, zmieniłam swoje zachowanie, zmieniłam nastawienie do wszystkiego.Jestem zadowolona ze wszystkiego co udało mi się osiągnąć. Zrozumiałam, że rodzina jest ważna, że trzeba mieć szacunek. Zapisałam się na wolontariat, chodzę do bursy dla dzieci z innych krajów, które chcą się uczyć. To mi pomaga, bo czuję, że robię coś dobrego. 
No to na tyle, dziękuję wytrwałym za przeczytanie. Dziękuję za każdy komentarz.

2 komentarze:

  1. same fajne rzeczy :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko SUPER- widać, że to był udany miesiąc 👍

    OdpowiedzUsuń

created by STRONG-POWER.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.