piątek, 7 kwietnia 2017

3 profile na Instagramie, które powinnaś obserwować jeśli chcesz się zmotywować do ćwiczeń!

Cześć kochani! 

Dzisiejszy post bardziej skierowany do pań. Myślę, że wiele dziewczyn w tym czasie jest na etapie zdrowego odżywiania i byciu FIT. W internecie można znaleźć miliony zdjęć, obrazków i filmików. Jednak trzeba szukać, wpisywać itd. Według mnie Instagram jest lepszym rozwiązaniem, osoby korzystające z tej społeczności praktycznie codziennie obczajają co tam ciekawego. Obserwując te profile codziennie zobaczycie coś motywującego bez zbędnego szukania.


Zapraszam na moje propozycje!

1. Mój ulubieniec czyli body_fitness_fashion
Na tym profilu nie tylko motywacje, znajdziemy tu też zdjęcia owoców, jedzenia, ubrań, ćwiczeń i wiele innych. Osobiście uwielbiam ten profil ze względu że są tu różności i posty pojawiają się bardzo często.

2. Fit
Świetny profil, podobnie jak u góry różności! Różne dziewczyny, różne zdjęcia! Wszystko!

3. Fit.lovers
Tu już polski Instagram myślę, że bardziej dla par, bo tam też mamy parę, która ćwiczy razem itd.


Na dziś to wszystko! Mam nadzieję, że pomocne!

3 komentarze:

  1. Ja sama obserwuję na instagramie jakieś konto fit, ale nie pamiętam już nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe profile

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, zdecydowanie przydadzą się na lato! Choć jak dla mnie zdrowe odżywianie to całoroczna tradycja. Mimo wszystko, na pewno zajrzę na te profile, aby w chwilach kryzysu, gdy ze sklepowej półki patrzy na mnie czekolada oreo się nie poddać! Przydatny post i przyjemny sposób pisania. Pozdrawiam cieplutko // Mitsuki

    OdpowiedzUsuń

created by STRONG-POWER.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.